Handelsbetingelser for webshoppen
1. Generelle oplysninger
Juridisk navn: GoméCVR. nr.: 43991434
Adresse: Mosebakken 11, 2670 Greve
Telefonnummer: +45 60 62 61 01
Etableringsår: 2023
Email: Webshop@Gomé.dk
2. Afgivelse af ordre
Afgivelse af ordrer via www.gomé.dk udgør ikke en juridisk bindende aftale. Gomé forbeholder sig retten til at annullere din ordre i tilfælde af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt eller lignende situationer. Du modtager en bindende ordrebekræftelse. Vores system sender automatisk en e-mail med detaljer om dine bestilte varer herunder estimeret levering.3. Bestilling
Ved bestilling af produkter antages det, at køber har læst og accepteret disse betingelser for handel på Gomé.dk. Køber bekræfter ved bestilling at være myndig. Aftaler (købsordrer) kan indgås på dansk og opbevares af virksomheden i 5 år i overensstemmelse med bogføringsloven. Når du har gennemført dit købsforløb, er det ikke muligt at annullere ordren, da bestillingen straks sendes til vores samarbejdspartnere. Vi kan ikke manuelt annullere dit køb.4. Betaling
På Gomé.dk kan der betales med Visa, Mastercard, Google Pay og Apple Pay. Priserne på Gomé.dk er i danske kroner og er inkl. moms og andre afgifter. Gomé tillægger ikke gebyr på betalingskort. Når du laver en bestilling på Gomé.dk, vil beløbet først blive trukket fra din konto, når varen afsendes.5. Levering
Vi tilbyder følgende leveringsformer:- GLS
Hvis du ikke er hjemme, når din pakke leveres, vil den automatisk blive indleveret i nærmeste pakkeshop eller posthus. Du skal sørge for at afhente pakken inden for den angivne afhentningsfrist (normalt 10-14 dage), ellers vil pakken blive returneret til os. Hvis dette sker, vil vi opkræve et forsendelsesgebyr for at sende pakken til dig igen. Vær opmærksom på at angive korrekt leveringsadresse ved betaling. Hvis du oplyser en forkert adresse, kan vi sende din ordre igen til den korrekte adresse, når den oprindelige pakke er returneret til Gomé. Du er ansvarlig for at betale et nyt forsendelsesgebyr for at få din ordre sendt igen til den korrekte adresse.
6. Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret for køb af fødevarer i overensstemmelse med forbrugeraftaleloven.7. Reklamationsret
Hvis du oplever fejl eller mangler ved en vare, har du reklamationsret. Kontakt os straks på modtagelsesdagen eller den efterfølgende hverdag, hvis du modtager fejlleverede varer eller beskadigede varer. Du må under ingen omstændigheder tage en vare i brug, før reklamationen er færdigbehandlet. Der er ikke reklamationsret for brudte produkter. Et brudt produkt betyder, at emballagen er brudt. Hvis vi ikke kan levere varen eller en passende erstatning, krediteres beløbet automatisk til din konto.Bemærk: Der er i sommermånederne risiko for, at chokolade og andre produkter, der ikke tåler varme, kan ankomme smeltede. Vi kan ikke kontrollere temperatur og forhold under transport. Visse produkter som kartoffelchips, chokolade, småkager osv. er særligt sårbare over for skader. Der tages forbehold for, at pakker kan udsættes for bevægelse og fald under transport. En skade på emballagen anses ikke for at være en defekt. Smeltet chokolade og lignende betragtes ikke som defekte produkter, og reklamationsretten gælder ikke for dem. Hvis produkterne er blevet udsat for varme vejrforhold, er blevet beskadiget under transporten (grundet produktets karakteristika) eller købt sammen med andre produkter, der kan påvirke smag eller duft, vil der ikke være nogen mulighed for reklamation.
Hvis du som kunde ønsker at reklamere, bedes du kontakte os via vores kontaktforumlar. Vi bestræber os altid på at behandle din klage hurtigst muligt. Det vil lette sagsbehandlingen, såfremt du vedlægger billeder og beskriver reklamationen så fyldestgørende som muligt.