Handelsbetingelser for webshoppen
1. Generelle oplysninger
Juridisk navn: Gomé
CVR. nr.: 43991434
Adresse: Mosebakken 11, 2670 Greve
Telefonnummer: +45 60 62 61 01
Etableringsår: 2023
Email: Webshop@Gomé.dk
2. Afgivelse af ordre
Afgivelse af ordrer via www.gomé.dk udgør ikke en juridisk bindende aftale. Gomé forbeholder sig retten til at annullere din ordre i tilfælde af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt eller lignende situationer. Du modtager en bindende ordrebekræftelse. Vores system sender automatisk en e-mail med detaljer om dine bestilte varer herunder estimeret levering.
3. Bestilling
Ved bestilling af produkter antages det, at køber har læst og accepteret disse betingelser for handel på Gomé.dk. Køber bekræfter ved bestilling at være myndig. Aftaler (købsordrer) kan indgås på dansk og opbevares af virksomheden i 5 år i overensstemmelse med bogføringsloven. Når du har gennemført dit købsforløb, er det ikke muligt at annullere ordren, da bestillingen straks sendes til vores samarbejdspartnere. Vi kan ikke manuelt annullere dit køb.
4. Betaling
På Gomé.dk kan der betales med Visa, Mastercard, Google Pay og Apple Pay. Priserne på Gomé.dk er i danske kroner og er inkl. moms og andre afgifter. Gomé tillægger ikke gebyr på betalingskort. Når du laver en bestilling på Gomé.dk, vil beløbet først blive trukket fra din konto, når varen afsendes.
5. Levering
Vi tilbyder følgende leveringsformer:
- GLS
- DAO
Alle ordrer vil have anslået leveringsdato angivet i ordrebekræftelsen. Du vil modtage en konkret leveringsdato efter afsendelse i en separat bekræftelsesmail.
Hvis du ikke er hjemme, når din pakke leveres, vil den automatisk blive indleveret i nærmeste pakkeshop eller posthus. Du skal sørge for at afhente pakken inden for den angivne afhentningsfrist (normalt 10-14 dage), ellers vil pakken blive returneret til os. Hvis dette sker, vil vi opkræve et forsendelsesgebyr for at sende pakken til dig igen. Vær opmærksom på at angive korrekt leveringsadresse ved betaling. Hvis du oplyser en forkert adresse, kan vi sende din ordre igen til den korrekte adresse, når den oprindelige pakke er returneret til Gomé. Du er ansvarlig for at betale et nyt forsendelsesgebyr for at få din ordre sendt igen til den korrekte adresse.
6. Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret for køb af fødevarer i overensstemmelse med forbrugeraftaleloven.
7. Reklamationsret
Hvis du oplever fejl eller mangler ved en vare, har du reklamationsret. Kontakt os straks på modtagelsesdagen eller den efterfølgende hverdag, hvis du modtager fejlleverede varer eller beskadigede varer. Du må under ingen omstændigheder tage en vare i brug, før reklamationen er færdigbehandlet. Der er ikke reklamationsret for brudte produkter. Et brudt produkt betyder, at emballagen er brudt. Hvis vi ikke kan levere varen eller en passende erstatning, krediteres beløbet automatisk til din konto.
Bemærk: Der er i sommermånederne risiko for, at chokolade og andre produkter, der ikke tåler varme, kan ankomme smeltede. Vi kan ikke kontrollere temperatur og forhold under transport. Visse produkter som kartoffelchips, chokolade, småkager osv. er særligt sårbare over for skader. Der tages forbehold for, at pakker kan udsættes for bevægelse og fald under transport. En skade på emballagen anses ikke for at være en defekt. Smeltet chokolade og lignende betragtes ikke som defekte produkter, og reklamationsretten gælder ikke for dem. Hvis produkterne er blevet udsat for varme vejrforhold, er blevet beskadiget under transporten (grundet produktets karakteristika) eller købt sammen med andre produkter, der kan påvirke smag eller duft, vil der ikke være nogen mulighed for reklamation.
Hvis du som kunde ønsker at reklamere, bedes du kontakte os via vores kontaktforumlar. Vi bestræber os altid på at behandle din klage hurtigst muligt. Det vil lette sagsbehandlingen, såfremt du vedlægger billeder og beskriver reklamationen så fyldestgørende som muligt.
8. Persondatapolitik
For at kunne behandle din ordre har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Vi registrerer disse personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Gomé.dk og opbevares i fem år, hvorefter de slettes. Når vi indsamler personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi altid, at det sker med dit udtrykkelige samtykke, og at du er informeret om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Medarbejderne hos Gomé har adgang til de registrerede oplysninger. Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at levere de bestilte varer eller for at informere om din ordres status. Oplysninger kan også videregives til betroede tredjeparter i tilfælde af misbrug af betalingskort. Du kan via dine oplyste informationer modtage en opfordring til at anmelde dine købte produkter ca. 5 dage efter behandlingen af din ordre. Som registreret hos Gomé har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du i henhold til databeskyttelsesloven, og du kan rette henvendelse til Gomé via vores kontaktformular. Du kan læse mere om vores behandling af dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.
9. Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, hvis betingelserne herfor er opfyldt. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning kan træffes på følgende adresse: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, og e-mail: cfk@kfst.dk. Du kan også indgive en klage via EU-Kommissionens online klageportal, særligt som forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr.
10. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
Ved Gomé.dk angives varens væsentlige egenskaber, nettoindhold, varebetegnelse, ingredienser, allergener, koffeinindhold, holdbarhedsangivelser og næringsdeklaration. Der tages forbehold for trykfejl, billedfejl, udsolgte varer, moms- og afgiftsændringer samt forsinket eller mangelfuld levering som følge af force majeure. Produktbillederne er kun vejledende og kan afvige fra det faktiske produkt.